Tilmelding er bindende.
Faktura fremsendes ved tilmelding med betalingsfrist på 14 dage.
Vi tilbyder naturligvis EAN fakturering.
Har du andre behov eller ønsker, kan du kontakte os personligt for at høre, om vi kan imødegå dette.
Vi tilbyder ratebetaling (uden yderligere omkostninger) til privatpersoner med fuld egenbetaling på vores uddannelser af længde på 4 moduler eller mere.
Ratebetaling aftales individuelt. I udgangspunktet forudsættes det, at der betales en rate inden opstart, og at sidste rate forfalder inden sidste modul. Undtagelsesvis kan vi dispensere fra disse kriterier. Kontakt os gerne med dit forslag eller med spørgsmål til dette.
Hvis du ønsker udskudt betaling, betales depositum på 20% af den samlede pris senest 14 dage efter tilmelding (og modregnes det samlede fakturabeløb).
Ønsker du at ansøge om særlige betalingsvilkår, skal du kontakte os personligt på info@enneagraminstituttet.dk eller ringe på 98101677
Tilmelding er grundlæggende bindende uanset betalingsaftaler, betalingsfrister, ratebetaling mm.
Påbegyndte forløb refunderes ikke. Ved ratebetaling er tilmelding – og dermed betaling – ligeledes bindende på generelle vilkår.
Bliver du forhindret i at deltage, kan du flytte til et af de næste tilsvarende hold.
Tilmelding gælder for den tilmeldte person og kan ikke overdrages til andre med mindre dette aftales specifikt og kan godkendes af Enneagraminstituttet.
1 måned inden start
1 måned til 2 uger inden start
Mindre end 2 uger inden start
Ved for få tilmeldte, sygdom eller lignende forbeholder vi os retten til at udsætte eller aflyse forløb.
Vi tilstræber naturligvis at undgå ændringer i programmet. Undtagelsesvis kan det dog forekomme af forskellige årsager, som kan betyde, at forløb eller enkelte moduler må flyttes, udsættes eller aflyses.
I så fald giver besked hurtigst muligt.
Som bekendt er hele Danmark (og verden) løbende underlagt en række skiftende restriktioner. Når vi ikke har mulighed for at afvikle kurser og moduler på uddannelser, udskydes disse.
Ligeledes kan vi risikere at måtte udskyde opstartsdatoer på kommende forløb, efter du har tilmeldt dig.
Vi beklager disse situationer meget, men vi har desværre ikke indflydelse på Corona-situationen.
Pauser på uddannelser, udskydelser af opstarter mm er således underlagt ovenstående vilkår.
Vi tilbyder for tiden nedenstående tilbud og rabatordninger.
Bemærk at disse rabatter og tilbud ikke er statiske, og kan blive ændret uden yderligere varsel.
Ønsker du at ansøge om rabat, skal du kontakte os personligt på info@enneagraminstituttet.dk eller ringe på 98101677.
Skal du selv betale dit kursus eller din uddannelse, kan du ansøge om moms-rabat.
Det gælder fx unge, studerende, pensionister, førtidspensionister, invalidepensionister og ledige eller andre i lignende situation - eller som er selvbetalende forudsat:
Tilbuddet kan ikke kombineres med andre rabatter.
Vi tilbyder 10% rabat på Enneagram grundkursus og Enneagram Basic uddannelsen, hvis du er medlem af IEA.
Læs mere om IEA her:
Ved tilmelding til 2 lange uddannelser samtidig, tilbyder vi 10% rabat på det samlede forløb.
Lange uddannelser er:
Opnå fx 10% rabat ved samtidig tilmelding til:
Har du taget NLP Practitioner hos os, tilbyder vi DESUDEN (og oveni evt. pakkerabat) 3.000 kr. i rabat på din NLP Master Practitioner.
Vi er samtidig altid klar til at give et godt tilbud, hvis du ønsker andre pakkeløsninger, eller I er flere, der tilmelder på en gang.
Ligeledes kan der indgås rammeaftaler på fordelagtige vilkår med virksomheder, der etablerer samarbejde om uddannelse af flere medarbejdere eller andet.
kontakt os personligt på info@enneagraminstituttet.dk eller ring på 98101677
Du kan lave en aftale med din arbejdsgiver, hvor faktura tilgår virksomheden, som derefter trækker pengene i din bruttoløn. Herved får du fradrag for skatten (ca. 50%) - samt muligvis momsen også.
Virksomheden har ingen udgift ved dette arrangement, kun lidt administration.
Betalingen kan evt. inddeles i rater og pengene kan på denne måde f.eks. også trækkes over flere måneder.
Der er kriterier forbundet med at kunne gøre dette, og de afhænger typisk af i hvor høj grad, uddannelsen er arbejdsrelevant, opkvalificerende osv. for dig. Vores uddannelser opfylder i udgangspunktet dette kriterie, uanset hvad du arbejder med (mener vi at kunne argumentere for!), men det er ikke noget, vi kan afgøre som sådan.
Kontakt evt. os, hvis du vil høre, hvordan udbyttet fra en given uddannelse hos os kan opkvalificere netop dig i din arbejdssituation, hvis det ikke allerede fremgår af beskrivelserne, hvad det typisk gør.
Læs mere om bruttolønsordningen her:
Du kan ansøge om midler til uddannelse via kompetencefonde.
Læs mere om kompetencefonde her
Med godkendelse fra din leder og tillidsrepræsentant kan du søge om op til 25.000 kr. i tilskud til uddannelse om året.
Du kan læse mere og ansøge elektronisk her: